Kompozyt reklamowy

Kompozyt reklamowy – właściwości

  • Wysoka sztywność, płaskość i stabilność wymiarowa materiału,
  • relatywnie niski ciężar,
  • dobra trwałość dzięki wysokiej odporność na czynniki atmosferyczne,
  • odporny na zmiany temperatury, szeroki zakres temperatur stosowania (od -50°C do 80°C),
  • niska rozszerzalność cieplna w porównaniu z innymi tworzywami sztucznymi,
  • brak problemów z rozwarstwianiem,
  • szeroka paleta kolorów i wykończenia, struktur powierzchni oraz formatów,
  • łatwość obróbki i montażu przy pomocy standardowych narzędzi,
  • możliwość nadawania form przestrzennych, obróbka 3D (zalecane jest stosowanie płyt kompozyt reklamowy o grubości warstwy aluminium 0,30 mm),
  • możliwość zadruku cyfrowego, sitodruku.
Kompozyt reklamowy – zastosowanie

  • Materiał dedykowany zarówno do zastosowań wewnętrznych, i opcjonalnie zewnętrznych,
  • płaskie powierzchnie reklamowe,
  • szyldy i tablice informacyjne,
  • oznakowania komunikacyjne,
  • zabudowa stoisk targowych i wystawienniczych, ekspozytory (POP/POS) oraz stojaki w punktach sprzedaży,
  • kasetony, elementy nośników reklamy podświetlanej,
  • pylony reklamowe,
  • aranżacja i wystrój wnętrz,
  • ścianki działowe, okładziny,
  • meblarstwo,
  • podłoże drukarskie,
  • reklama graficzna,
  • druk cyfrowy i sitodruk.